Home / Portfolio Item / انواع grab کردن اسنوبرد

انواع grab کردن اسنوبرد

گرب ها :

Mute

mute grab :

این grab یکی از ساده ترین تریک ها به شمار می آید . دست جلویی فضای بین دو پا و لبه پنجه اسنوبرد را لمس می کند و بهتر است برای چند ثانیه در این حالت لاک بشود . برای این grab زانوی جلو خم می شود تا اسنوبرد به بالا تنه نزدیک شود . برای انجام این تریک لازم نیست روی کیکر روی لبه ها رفته . در حالت شوز پاپ کرده و با همان حالت لند کنید ، برای کاهش فشار بر روی زانو ها و حفظ تعادل هنگام تماس با زمین زانو ها را خم کنید .

Nose

nose grab :

این grab یکی از ساده ترین تریک ها به شمار می آید . دست جلویی نوک اسنوبرد را لمس می کند و بهتر است برای چند ثانیه در این حالت لاک بشود . برای این grab زانوی جلو خم می شود تا اسنوبرد به بالا تنه نزدیک شود . برای انجام این تریک لازم نیست روی کیکر روی لبه ها رفته . در حالت شوز پاپ کرده و با همان حالت لند کنید ، برای کاهش فشار بر روی زانو ها و حفظ تعادل هنگام تماس با زمین زانو ها را خم کنید .

Indy

indy grab :

این grab نیز یکی از grab های ساده بشمار می آید . فقط کافی است با دست عقب فضای بین دو فیکس و لبه پنجه اسنوبرد را لمس کنید و برای با استایل شدن این تریک زانوی پای جلو را صاف کرده و رانوی پای عقب خم می کنید برای زیبایی این تریک باید تا جایی که می توانید زانو ها را بجای کمر خم بکنید .

Tail

tail grab :

این grab یکی از ساده ترین تریک ها به شمار می آید . دست عقبی انتهای اسنوبرد را لمس می کند و بهتر است برای چند ثانیه در این حالت لاک بشود . برای این grab زانوی عقب خم می شود تا اسنوبرد به بالا تنه نزدیک شود . برای انجام این تریک لازم نیست روی کیکر روی لبه ها رفته . در حالت شوز پاپ کرده و با همان حالت لند کنید ، برای کاهش فشار بر روی زانو ها و حفظ تعادل هنگام تماس با زمین زانو ها را خم کنید .

Melon

melon grab :

دست جلو بین فیکس ها و لبه پاشنه اسنوبرد را لمس می کند و بهتر است برای چند ثانیه در این حالت لاک بشود . برای این grab زانوی عقب خم می شود تا اسنوبرد به بالا تنه نزدیک شود . برای انجام این تریک لازم نیست روی کیکر روی لبه ها رفته . در حالت شوز پاپ کرده و با همان حالت لند کنید ، برای کاهش فشار بر روی زانو ها و حفظ تعادل هنگام تماس با زمین زانو ها را خم کنید .

Stalefish

stalefish grab :

دست عقبی فضای بین فیکس ها و لبه پاشنه اسنوبرد را لمس می کند و بهتر است برای چند ثانیه در این حالت لاک بشود . برای این grab زانوی جلو خم می شود تا اسنوبرد به بالا تنه نزدیک شود . برای انجام این تریک لازم نیست روی کیکر روی لبه ها رفته . در حالت شوز پاپ کرده و با همان حالت لند کنید ، برای کاهش فشار بر روی زانو ها و حفظ تعادل هنگام تماس با زمین زانو ها را خم کنید .

Roast-Beef

roast beef grab :

دست عقبی فضای بین فیکس ها و لبه پاشنه اسنوبرد را از بین پاها لمس می کند و بهتر است برای چند ثانیه در این حالت لاک بشود .این تریک شبیه به استال فیش هست با این تفاوت که دست از بین پاها عبور کرده . برای این grab زانوی جلو خم می شود تا اسنوبرد به بالا تنه نزدیک شود . برای انجام این تریک لازم نیست روی کیکر روی لبه ها رفته . در حالت شوز پاپ کرده و با همان حالت لند کنید ، برای کاهش فشار بر روی زانو ها و حفظ تعادل هنگام تماس با زمین زانو ها را خم کنید .

Chicken-Salad

chicken salad grab :

دست جلو فضای بین فیکس ها و لبه پاشنه اسنوبرد را از بین پاها لمس می کند و بهتر است برای چند ثانیه در این حالت لاک بشود .این تریک از جهاتی شبیه به ملون grab هست با این تفاوت که دست جلو از بین پاها عبور می کند . برای این grab زانوی جلو خم می شود تا اسنوبرد به بالا تنه نزدیک شود . برای انجام این تریک لازم نیست روی کیکر روی لبه ها رفته . در حالت شوز پاپ کرده و با همان حالت لند کنید ، برای کاهش فشار بر روی زانو ها و حفظ تعادل هنگام تماس با زمین زانو ها را خم کنید .

پاسخی دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *