Home / Portfolio Item / راهنمایی خرید اسنوبرد

راهنمایی خرید اسنوبرد

مهم ترین نکته هایی که در هنگام خرید اولین اسنوبرد خود باید رعایت کنید :

  • وزن

  • انعطاف

  • عرض

  • طول

    قبل از هر چیز، اسنوبردی که انتخاب می کنید نباید به منظور خاصی باشد . پیشنهاد ما یک اسنوبرد allmountain یا اگر به تریک علاقه دارید freestyle با سطح beginner می باشد .

وزن:

وزن اسنوبرد هرچقدر سبک تر باشد هنگام راید و انجام تریک ها احساس بهتری را ایجاد می کند ، مخصوصا در اسنوبرد چون هر دوپا در فیکس قرار می گیرند . اسنوبرد های برندهای معروف از سال ۲۰۱۳ به بعد دارای وزن معقولی هستند و برای مبتدیانی که خواهان شروع اسنوبرد می باشند، مناسب هستند ولی اگر در حال انتخاب اسنوبرد های تقلبی یا قدیمی هستید به وزن آن دقت کنید.

وزن اسنوبرد نسبت به توانایی عضلات رایدر بستگی دارد اگر می خواهید اسنوبردی را تست کنید با پوشیدن بوت یکی از فیکس ها را ببندید سپس زانو را خم کرده و اسنوبرد را موازی سطح زمین بلند کنید تا زانو به زاویه ۹۰ درجه برسد ، اگر احساس ضعف در این حرکت نکردید وزن اسنوبرد مناسب شما می باشد .

انعطاف :

هر شرکت اسنوبرد سازی دارای چارتی از مقدار انعطاف محصولات خود می باشد. هر چقدر اسنوبرد نرم تر باشد سرعت کمتر و قابلیت مانور بیشتری را دارد و هر چقدر اسنوبرد سخت تر باشد سرعت بیشتر و برای برف پودر مناسب تر است .flex

عرض :

عرض وسط اسنوبرد ها معمولا ۲۵ سانتیمتر هست ولی بسته به نوع اسنوبرد متغیر هست . هر چه اسنوبرد عرض بیشتری داشته باشد ، پیچ زدن برای رایدر سخت تر است . عرض اسنوبرد به شماره سایز کفش رایدر هم بستگی دارد ، اگر سایز پای شما از ۴۴ بزرگتر است باید سری واید (wide) اسنوبرد را تهیه کنید که هنگام حرکت پنجه دچار مشکل نشوید .

width

طول :

طول اسنوبرد یک فاکتور اصلی در انتخاب اسنوبرد می باشد ، اسنوبرد بزرگ تر سرعت بیشتر و قابلیت چرخش و تریک کمتر و اسنوبرد کوچکتر سرعت کمتر و قابلیت چرخش و تریک بیشتر . معمولا قد اولین اسنوبرد شما باید ارتفاعی بین چانه و بینی شما داشته باشد .

Basic RGB

در آخر لازم است بگوییم که زیاد به طرح اسنوبرد در هنگام انتخاب دقت نکنید چون تاثیری بر راید شما نخواهد داشت و اسنوبرد های گران قیمت که دارای تکتولوژی کربن هستند برای شروع بدرد اولین انتخاب نمی خورد .

پاسخی دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *