Home / اخبار / بازگشایی پیست اسکی توچال

بازگشایی پیست اسکی توچال

در پی بارشهای اخیر در ارتفاعات توچال، پیست بین‌المللی اسکی توچال از روز شنبه مورخ ۱۹ آبان ماه سال جاری مورد بازگشایی قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت تله کابین توچال، سید محمدرضا پرهیزکار مدیرعامل این شرکت با اعلام شروع فصل اسکی ۹۸-۹۷ در پیست اسکی بین‌المللی توچال گفت:
بارش برف در ارتفاعات البرز باعث شد پیست بین‌المللی توچال زودتر از تمامی پیست های کشور بازگشایی و به بهره برداری برسد.

وی افزود: بازگشایی پیست بین‌المللی توچال در حالی انجام می‌شود که ارتفاع برف در این پیست مورد تایید کارشناسان فنی و مسئولین فدراسیون اسکی و هیات اسکی استان تهران بوده است و از روز شنبه هفته جاری مورخ ۱۹ آبان ۹۷ ، با افتخار میزبان اسکی بازان و علاقه مندان به طبیعت خواهیم بود.

پرهیزکار با تشریح ایجاد زیرساختهای جدید مانند تسطیح پیست اسکی، ساخت سرویس بهداشتی در ایستگاه هفتم، به روز رسانی و استانداردسازی خطوط بالابر تله کابین و تله سی یژ و همچنین احداث تله اسکی درقله شاه نشین نرخ اسکی را در این پیست ۹۸هزارتومان (با احتساب ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده) اعلام کرد.

برای اطلاع از بازگشایی ، اخبار پیست ها و آب و هوا بصورت آنلاین اپلیکشن لیزبازی را از اپ استور یا گوگل پلی دانلود نمایید .

پاسخی دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *